Friday, August 1, 2008

Pertama Kali

Share

Alhamdullillah, ini blog pertama aku.Tujuan blog ini adalah agar rakan-rakan yang lain dapat berkongsi kemahiran masing-masing dalam proses mengedit gambar. Aku mula meminati bidang edit ini semenjak di bangku sekolah lagi, tapi memandangkan peralatan pada masa itu masih belum mencukupi. Bermula dengan pen marker yang berharga RM 4.50, aku mula mengedit gambar - gambar majalah dan surat khabar.Namun hobi aku ini ditentang hebat oleh kedua orang tua tersayang.hahaha..

Dan sekarang,aku sudah mula mengenali dunia photography.Dengan berbekalkan kamera handphone,aku mengambil gambar dan mengedit gambar tu dengan kemahiran yang aku sendiri pelajari.

My theory is My Style

Aku berpegang pada prinsip ini semasa mengedit gambar sambil mendengar lagu-lagu puisi. 

5 comments:

Bonecos & Trapinhos said...

do u speak English or Spanish!?

Sang SyaffeQ said...

I malaysian, speak in Malay only.But I'll try my best to under stand your language.

Anonymous said...

humm..i thinks maybe bonecos want take u as he model..hehehe..just joke

Sang SyaffeQ said...

Haha,joke ko tu buat aku perasan daa..

ronstudios a.k.a Abdul Hadi said...

Hi Shafeeq..
First of all congratulations for the new blog. No matter how hard to start a dream, no matter how much money,skills you spent to make your dream come true, at this stage you as well as me must always remember the point that we start, because it is the memories that very important to our life journey.

Keep it up, and I hope this blog can improve not only your designing skills, also other skills that can develop yourself to be a better man.

Salam.
ronstudios™