Wednesday, September 8, 2010

Pepagi yang bisu..

Share
Selalunya kalau disebelah pagi ni, umah ni bising ngan suara Pakcik duk gerak Anak-anak dia bangun dari tido. Tapi pagi ni, umah ni terasa sunyi sngat2. Ambo menjengah setiap bilik2 dalam umah ni,semuanya kosong..huuu~~gila sunyi beb! last2 aku online untuk karang citer bosan ni utk hilangkan perasaan takut,nsib baik bulan puasa..blh agi nak mendabik dada tnjuk brani.

Kejap lagi budak Farid tu nak datang, pastu barulah kitaorng gerak balik kelantan. hohoho. agak lewat sedikit keberangkatan kami. Seperti biasa,keluarga di kampung dah berulangkali tanya perihal keberangkatan Ambo ke kampung halaman. ohooo~~ Rindu plak nak gaduh ngan Abah, rindu plak nak jual mahal ngan Mama, Rindu plak nak bertengking ngan adik Ambo, rindu plak nak memulas si putih yang asyik sakit jer kejenyer..huaarrrggghhh!! memang terbayang betol2 lah.

Ambo harap setiap detik masa yg dilalui mampu ditempuhi Ambo ngan sebaik mungkin*sabor Syaffeq* Lagu raya memang tak di layan lagi, risau nnti meleleh airmatahingus Ambo. jadi, utk mengaplikasikan baekpunyercover ni, Ambo memang xmo layan lagu raya tatkala Ambo berseorangan!!!

Akhir kata, kepada sesiapa yang membaca entri ini,Ambo ucapkan selamat menyambut hari raya puasa,smoga kenangan raya tahun ni lebih bermakna dari tahun2 sebelumnya. Tak lupa gak,rebutlah baki2 ramadhan yang msih tertinggl ni ngan apa2 ibadah. Tadaaaa~~


5 comments:

~cik manis~ said...

selamat hari raye tuan belog !

salam ziarah (:

maisyara Pot! Pot! said...

selamat hari raya juga :)

Sang SyaffeQ said...

Selamat Beraya la sumer yer :)

Journalist said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri!!! Maaf Zahir dan Batin! ;)

Sang SyaffeQ said...

Selamat Hari Raya Liyana !! (^^,)