Wednesday, August 18, 2010

Entry sempena sahur

Share
Mak aihh,melompat Ambo dari katil arini. Mane tidaknya,bila melihat jam sudah pukul 5.o5 pagi. Alamak dah lewat!! perkara pertama sekali Ambo buat, call dia suh bangun.Suara seksi ala-ala Ella tersembul dari mulut Ambo dek baru bangun, aikk!! suara orang disana pulak dah clear. Rupernyer dia dh bgun dari tido..ohh lega kjap..sowi,saya pulak yang bangun lewat. adoyaii!!

Ambo keluar ke bilik air dan terus mencuci muka dan gosok gigi.Siap jer, Ambo terus bergegas turun ke dapur, ambil pinggan, masukkan nasi,campur sayur,ambil daging 2,3 ketul dan DAMM!! Ambo duduk. Nyum nyum nyum!! memang tak hiraukan keadaan sekeliling. Dah siap makan dan minum barulah Ambo jalan berlenggang. Perot sudah kenyang, hati sudah senang. Tapikan,Ambo teringatkan camne orang di sana sahur. Cukup ke makan minum dia. ish ish ish..

Lepas jer sahur, laju jer Ambo naik kat atas ni dan terus online, tup tap tup tap, kejap datang Mami dan berkata "Ambil la wuduk,solat sunat dulu",upss!! terkedu Ambo.hahaha.Maka dengan tunggang langgang nyer Ambo siapkan entry ni dan terciptalah Entry Sempena Sahur ni..

p/s:-kalau rasa ayat tu sedikit berterabur,maaf dipinta yer..coz mata masih blingking lagi~~


(~0~)

3 comments:

Fyzal said...

sahur2 dah post entry bro.. aku plak terlepas sahur hari ni.. aisehhh..

bro mata aku pun blinking tgk font purple tu bro..

maybe kene tuka kaler yang light sikit kot bro.

Sang SyaffeQ said...

terlepas sahur?? sabo jer la ea~~huhu

mata Bro trut sma blinking?? hahaha,yela2,akan diperbaiki di kemudian hari hokey!!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

selamat bersahur ..selamat pose