Friday, October 16, 2009

Share
Aku selitkan Dirimu Dalam Setiap Doaku

Berdoa meminta semoga Ditenangkan fikiranmu,hatimu serta perasaanmu

Berdoa meminta semoga dilembutkan hatimu

Semata - mata hanya untuk melihat Dirimu sentiasa tenang

Agar Dirimu senang menjalani hari - harimu

Agar Dirimu mampu menjalankan tugasmu dengan baik

Agar Dirimu mampu mengukir senyuman yang manis

Asalkan Dirimu Sentiasa Ceria

Aku tidak endahkan pulangan apa yang bakal Aku dapat

Namun..permintaanku padamu

Janganlah Dirimu mencemuhku

Walaupun diriku kini sangat dibenci olehmu

Sehingga seolah-olah sampah bagimu

Janganlah hina perasaanku ini padamu

Hanya kerana aku lelaki yang mengemis perhatian dan kasih sayangmu

Aku hanya lelaki biasa yang punya hati dan perasaan

Yang juga Seorang Hamba Allah yang lemah

Sejujur dan seikhlas..Aku masih mengharapkan mu

masih menyayangimu..

hanya itu..

Maafkan Aku..

M..

No comments: