Wednesday, October 14, 2009

.

Share
Kemanisan perkenalan dulu semakin tawar


Keriangan Gelak Tawanya Kini Jarang Dapat Ku Dengar


Perhatian Dia Sudah Lama Tidakku Rasa


Suara Sudah Lama tidak bermain Di Telingaku


Kata-katanya yang selama ini menjadi ilhamku sudah lama tidak kudengar


Cuma Kepahitan Yang Dapat Ku Terima


Namun, Aku terima semua itu


kerna..Aku amat menyayanginya


Di Tika Ini Aku Merasa seperti sebuah Boneka


Boneka Berisikan Roh Semata-mata


Boneka Yang Cuma Punya Perasaan Mengharap


Dia Semakin Jauh dariku


Makin Jauh Meninggalkanku


Aku Cuba Mengejar Dia




Namun Jarak Itu Seperti Tiada Titik Akhir


Aku makin merasa kesunyian kembali


Cahaya Yang Dulu Selalu Menemaniku


Kini seolah sudah berubah arah


Aku cuma boneka yang mendapat cahaya samar


boneka yang cuma tunggu untuk pecah


boneka yang tidak lagi mampu menyeri hidup dia


kerana boneka ini sudah tiada nilai lagi di hati dia


dan tidak layak lagi mendapat cahaya Dia


Akulah boneka yang terpinggir...

No comments: