Thursday, October 8, 2009

Hari Ini Saya Merasa Serba Tak Kena

Share

Hari ini hari khamis, dipagi hari lagi diriku merasa sangat

pelik...terlalu banyak kerja yang perlu diselesaikan,tapi nasib

baiklah aku dah merancang jadualku.

Selepas ini, aku perlu fokus untuk menyiapkan beberapa

report untuk pembentanganku.

Malam ni plak perlu ke rumah Bob utk majlis rumah terbuka

beliau..waahhh!! segan,malu,malas n macam2 perasaan lagi.

Tpi kesian plak kt dia kalo tak pegi sbb member tu dah

berulang kali pesan.."pegi open house aku nnti ek",,lebih

kurang camtu la bunyinya..haha. Membazir plak makanan kat umah dia nanti kalau kitaorang

sume tak pegi. Jadi arini perlu menyediakan perut.perut..perut..huhu makin kedepan lah dikau.

Apa2 pun tanpa melengahkan masa,saya mencabutkan diri dulu yaa!!! see yaa

No comments: