Wednesday, February 17, 2010

Pengikut Setia ke 200

Share
Kali ni kita tengok siapa yang kena :)

taraaaa...En Chamn kita suda memiliki nombor terbaek dengan memegang angka giliran 200

Tahniah En Chamn, hadiahnyer adelah sebuat link untuk menaikkan traffic anda :)

hehe..semoga Beliau dapat menyumbangkan pelbagai info yang berguna kepada kita dan beberapa info yang menarik hati para blogger yang lain

Design blog dia cantik wooo~~ :)



Klik gambar untuk ke link beliau :)

All the best for your life Bro

16 comments:

chamn said...

hahaha... thanks bro.. tak sangka plak...

p/s : terasa diriku begitu berharga.. hakhak!

SyaffeQ said...

HAHAHAHA...terase ea??

meh nak bgi rase agi

piaaap piaaap piaaap!!!

fathiahRAIHANA said...

tahniah
peminat da makin rmai :)

SyaffeQ said...

Ana :

trima kasih yer Ana :)

Ana pun ramai kwan gak :)

monica said...

nanti buat utk saya jgk..HAHAHAHA..

cewahh..x da la..gurau saja..good luck..^^

SyaffeQ said...

monica :

hahaha,kalau kamo ade sesuatu unik bgi utk dimasukkn ke ruangan ni,saya akan masukkan :D

lieya orange M.I. said...

...lepas ni no ke berapa pulak yer...hihiii

...maner tau kut2 menang..=)

SyaffeQ said...

lieya :

hehehe..itu rahsia :D,

Aus said...

lol..promote....
baik punya..
ahahaha..

Fathiha Zainal said...

Hoho! Chamn??? Itu mmber gue.. :D

SyaffeQ said...

Aus :

hehe,tolong promote jer :)

SyaffeQ said...

Fathiha:

owhh..mmber ke?

anda bila lagi?

rajin2 la dtng ke blog ni,mgkin anda orang seterusnya utk di promote..hehe

Mknace said...

waa...
setiap pengikut tegar dapat special entry tu

SyaffeQ said...

mknace:

nak cuba tak? he he

chamn said...

hahaha.. dan dan fathiha ngaku camn member.. nk tumpang glemerkah?? haha!

SyaffeQ said...

chamn :

HAHAHA..ade orang nk tumpang populariti dari anda!!!

hehe