Friday, January 22, 2010

Akhirnya..Cyberjaya.. Howyeaaa!!

Share
haaa!!! Lega...

arini leh gak pegi cyberjaya ngan selesa dan selamat :)

semalam Ambo risau sngt2 sbb terlalu fikirkan camne care yg terbaek n selamat untuk
ke Cyberjaya..tpi naseb bek ade sorang sahabt riang Ambo ni pujuk n bgi
cdangan utk tangani perasaan gundah gulana Ambo..thanks ML :)

sebenarnya, arini ada majlis kesyukuran kat sana bersempena pembukaan ofis baru..

jadi Ambo turut dijemput hadir sama.

Pada mulanya,Ambo terpaksa pegi ke sana secara sorang diri bertemankan motor cabuk Ambo.Tapi pagi2 lagi lepas tlong Akak2 staff kat sini baiki internet dorang,dorang pun pelawa Ambo utk tumpangkan Ambo ke sana.. Alhamdullillah

ahhhh..lega ati Ambo..barulh leh senyum.. :-D

Lepas jer Solat Jumaat,Ambo terus bertolak ke Cyberjaya bersama Akak2 ni..

keta Akak Azila..candid ajeee.. weee


semasa perjalanan ke sana Ambo yg ada kt blakang ni leh la curi2 tido...rehat2 skit.

sampai kat sana dalam pkul 0245,majlis dh pun bermula..

selepas majlis tu,kami semua dihidangkan ngan nasi ayam

Ambo ngan member Ambo si Haris tak makan sbb ktaorang tak "lapar"

dah siap membuntal sesi fotografi pon rancak bermula,mcm2 aksi ade..ha ha ha

blh kata,hari tu Ambo leh mengeratkan hubungan ngan staff2 pompuan kat sana.

Rupanya ada hikmah disebalik kehadiran Ambo ke sana, leh kenal lagi ngan staff teknikal yg lain..

Akhir kata dari Ambo..LMS,thanks krana memberi kesempatan mcm ni..hepi sesangat!!


ni lah Akak2 yg tumpangkn Ambo,walaupun cam gediks jer,tpi dorang sume baek2 punyerrr..he he

MIAAAAHAHAHAHAHAHA

10 comments:

maisyara pot! pot! said...

yoo!! keta kawan mu ade spiderman.. hidop ke or da mati uh? xD

Aus said...

ahahha..
ko duk blakang ke..
macam bos lak..
keke..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

wiwittttttttttttt :D

kan l0lly da habaq. ngeh3


jap2. hamb0ih sempat ag kutuks pic akak2 tu eh ?

gewdiks ye MIAHAHAHAHAHAHAAH.

ery said...

xtau nak komen apa..
tapi nak komen jugak..heheh

SyaffeQ said...

maisyara :
itu patung jer..bkn idup or mati..he he

Aus:
alaaa,Akak ni bgi tumpan..semua skali 3 orng naik keta dia

Lolly:
hehe..thanks yer Lolly psal malam tu..tkut sngt smlam..huhu,nseb bek smua ok jer smlam...hehe,kalo Akak2 tu nmpak sye kutuk dorang,nahas la sye..hurrmm,xpe2..Lolly tlong kta ea..hehe..Miaaaaahahahahahhihihihihuhuhuhu

ery:
terbitkn apa yg terpacar di hatimu..chewahhhh...hahahah

fiD said...

ambo xngurat kew akak2 tue? heee

mmm, opis ape tue? ambo keja bhgn pew?

SyaffeQ said...

Mne leh..dorang lgi tua sri sye..kna hormat.. :)

sye praktikal skang ni,bkn kerja full time..

nma syrkat adalah LMS,pengedar alatan berteknologi..bahagian sye lebih kepada networking..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

HAHAHAHAAHA.

t tgu l0lly tukar jadiks sailorm00n lu baru l0lly akan tulun KEHKEHKEH.

SyaffeQ said...

howyeah!!!haaa,Lolly jdi
SailormOOn es,kte plak jdik kamen rider..ceng ceng ceng..taraaaa..amcam?gabungn paling cute n sinonim abad ini!!

joegrimjow said...

lwn kali klu ku tau
ku akan usha jugak!