Wednesday, January 20, 2010

Terase ingin berbini..

Share
Hari ini Ambo cukup tersentuh dengan kata2 dari Abah Ambo..

Mana tidaknya,anak jantan dia ni boleh plak buat gila

Gila yang macm mna tu?? toink toink toink

Ambo datang gila nak berbini bersama SiDia kekasih hati Ambo yang sudah sekian lama Ambo idamkan dan impikan

SiDia punyai setiap ciri2 yang Ambo impikan selama ini..

Ambo jatuh cinta pandang pertama bersama SiDia..

Namun setelah berbincang bersama2 Abah Ambo,maka kata putus telah di capai dan dipersetujui oleh kedua pihak..

beginilah SMS yang dihantar oleh Abah Ambo untuk memujuk hati Ambo yang sedang
bergelora untuk berbini ngan SiDia yang tercinta.

Along belajar la dulu sungguh2 agar dapat keputusan yg baik seterusnya dapat jawatan yg baik apabila kerja nanti. Selepas itu Along beli apa yg Along mampu. Abah kerja untuk anak2 tapi bukan nak bg benda2 bkn2. Adik ramai lagi yang perlu kpda kewangan yg bnyk. Abah harap Along faham..

begitulh SMS yg dihantar oleh Abah Ambo kpda Ambo utk meredakan gelora nafsu Ambo
untuk berbinikan SiDia..

Ambo terpaksa akur ngan kata2 Abah Ambo. Namun Ambo tetap akan menyimpan azam untuk berbini bersama SiDia suatu hari nanti..

Sebagai tatapan kawan2,Ambo sisipkan skali post gambar SiDia disini sebagai tatapan kawan semua,SiDia sangatlah comel..




Haishh bukan yang ni la,tapi yang ni..Haaaa..yang ni baru betul kekasih buah hati Ambo muax muax muax..wow seksinyerrr



Honda CB400 Super VTEC..LoVe YoU

Tuan gambo harap jgn grrrr k..he he

23 comments:

maisyara pot! pot! said...

cheeett!!! bwu na gosip2 kn miss lolly.. hahaha..

mai suke motor tu! motor ptama kali mai naik seumur idop ni.. ngee~~~ ^^

SyaffeQ said...

eh..dh penah naik ke moto ni?? biar btol?alaaaa..btol ke dh naik..katakn tidak!!!!

fiD said...

haha.... mmm, mcm pena msk je blog budak pmrmpuan tue. huuu

SyaffeQ said...

ha ha ha,kalo dia taw,nahas Ambo nnti kena celoteh kaw2..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

0h awek baru ke ?

MIAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA. dush2!


sentap jap tengok miss l0lly disitu. wakakakaka~

sem0ga cecite nak memiliki awek n0 1 tercapai eh ? dengar pesanan abah m0lek2.

SyaffeQ said...

howwwkey!!!

mata da lebam sebelah ni..ho ho ho

sje letak gmbar Lolly sbb msa trpkir Lolly je..ape lgi2 ambil pluan smbil2 kena kn Lolly..ha ha ha

pesan Abah akn selalu di ingat..mau jadi anok hok juruh la kato ke..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

ewahhhhhhhhhhhhh berjurusss la sangat.

MACAM LOLLY juruss g0k. MIAHAHAH. ;D

deep purple inside said...

ahaha..wat suspen jah..kene ko miss lolly ko??hehe
btw..dia sgt comey..
;)))

rash said...

SiDia yg berbaju oren lg lawa dr SiDia yg berbody hitam tuh =p

SyaffeQ said...

Lolly:
Juruh deh,meme juruh ponn.. :),mesra alam orangnya..

deep purple inside:
keney gok ore supo Lolly :),malu malu malu..tutup muka..

rash:
haaaaa..Hitam la lawa,hitam laa,hitam laaa :(

ZIANA ♥ FARREL said...

ha...dengor cakap abah tu..sian kat abah...
* tiba2 gua teringat kat abah gua..huhuhu...

SyaffeQ said...

:)..sya dh dngar ckap Abah..

bEEdLE d' bARd said...

ler..ingtkan btol le dh gatal nak berbini...hehe..

anyway, thx sudi singgah blog sy..

SyaffeQ said...

ha ha ha,,sje nk bgi 'kontrolversi'..hehe

maisyara pot! pot! said...

btul la.. da naik da pown.. best taw! hehe.. mai naik motor ney kwn yg bawak.. :)

aNIe said...

Memang cantik siDia tu...seksi...

SyaffeQ said...

maisyara:
bestnyer dia da naik moto ni..jelez...

Anie:
he he he..:-D

fathiahRAIHANA said...

ecececee
pic kak lolly gitu
hahahaaa

SyaffeQ said...

Ana :
:)..sje jer ltak gmbo die,penyeri blog kite..miaaahhahhahaha

highcarl said...

oh.. cbx400... tahun berapa punya motor tu? Huhu.
singgah~

SyaffeQ said...

saya x pasti tahun bape pnya model...

tpi ni yg model bru.super vtec..bunyi confirm masyukkk!!! :)

ery said...

cam miss lolly je gamba tuh.. huhu

jan said...

huh!igt kan btol td...felling gler td...hehehehehe