Sunday, January 24, 2010

Ayah Terhebat

Share
Ni ade satu citer rekaan yang Ambo nak kongsi ngan kawan sume,harap kawan-kawan semua gembira membaca ceritera ni yer..

Pada suatu hari ada tiga orang kanak-kanak sedang melepak di McD sambil saling cerita-menceritakan tentang kehebatan ayah mereka..

Shuid :Ayah saya ada beberapa banglo yang besar

Capiq :Ayah saye plak lagi hebat taw..dia seorang pengarah urusan di sebuah hotel 5 bintang di
Amerika...

Capiq :Apa pula pekerjaan Ayah awak, Lolly?

Lolly :Ayah kite dapat menahan sebuah bas besar dengan hanya mengunakan satu tangan
sahaja *muka selamba jer..

Shuid :WoW! Hebat dan berkuasa, Ayah Lolly kerje ape?

Lolly :Polis Trafik..hik hik

*cerita kat atas sekadar suka2 sahaja, tiada niat untuk memperkecilkan hati sape2

14 comments:

ELYANA YAZMIN =) said...

haha cute punye lawak.ki3x..~

miss lolly a.k.a luvfareda said...

buwerkkkkkkkkkkkk disitu :)

polis trafik katanya. KAHKAHKAHKAH.

tape2. cerita anda telah buat gigi saya ditayangkan pada pagi2 ni. C0ngrats :)

AzuanBudakMemandai said...

pandai si lolly tue woha...

SyaffeQ said...

Elyana:

thanks,lawak nk ceriakn pagi kawan2 :)

Lolly:

Gigi anda nmpak putih di siang ari wahai Cik Lolly..

hehehe...bertepek polis trafik di situ..:)

Thanks dear..:D

Azuan:
Si Lolly mmg pndai orangnyer..hrap maklum..:)

fiD said...

polis trafik! memng respek,, bekerja di ujan panas!

SyaffeQ said...

he he he..mmg pon..x kire ujan panas,rilek jer dorang lambai tngn..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

so bila malam gigi shaye hitam ? panggggggggggggggggggggg disitu.

SyaffeQ said...

Lolly, xkan itam gigi comel Lolly tu..cma kalo pagi jer,terkena pancaran matahari,makin terang gigi tu...weeee :D

maisyara pot! pot! said...

ayah lolly hebat! bak kate mcm superman! xD

SyaffeQ said...

hehe..Ayah Loll mmg hebat ponnnnn :D

miss lolly a.k.a luvfareda said...

teng0k rr ayah siapa ?

pakai HERBALIFE tu MIAHAHHAHAHAAH

SyaffeQ said...

Lolly Lolly...sensor kite cam leh detect idung lolly ngah kembang kempis..Adakah??

ieQa sWetLuv said...

rindu nak makn McD huhu

SyaffeQ said...

aikk..ape kena mengena rindu mkn McD ngan blog kita?? apakah?