Sunday, January 10, 2010

Citer Stesen Minyak

Share
Alkisah..

ini citer kat stesen minyak

kawan Ambo ni lama sangat menunggu kat kaunter

tunggu giliran nk bayor

kitaorng sume dah letih nak tnggu dia

bila dia masuk keta,ktaorng tnyalah dia,apesal lmbat benor..

kwan Ambo tu pun mula lah citer dia

Pakcik :sya nak isi minyak

cashier :pump mna satu pakcik

Pakcik :entahla pakcik tak tahu
pump mna satu..


Cashier :brape nombor plat keta pakcik

Pakcik :Pakcik tak ingatla,tu haa,
yang warna merah tu


Cashier :ooo,yg itu yer pakcik,brape
ringgit nak isi?


pakcik :ni haa,cuba kira brape duit
singgit2 ni..


adeeeehh,tenat gak pakcik ni jap agi..

tapi kitaorng yang dengar mmg gelak kaw2 dalam keta

memang lucu

apedaa pakcik tu,kalo ade sepuluh orang customer camni

rasanya blh koma cashier tu

6 comments:

missiesya said...

hehe..lama2 pengsan da customer cm 2..hehe

SyaffeQ said...

itula psal,tpikn benda2 ni camni lh yg slalu bt kta gelak kn.

whisperingmoment said...

hehehe bukan koma la..pergi tak kembali cashier tu nanti hehehe mesti jadi mimpi seram kan haha

SyaffeQ said...

iissshhhh,minta2 jauh bnda2 camtu,x psal2 kuar undang2 baru nak isi minyak..undang2 tu bunyik camni..."Orang Tua Di Larang Mengisi Minyak Di Semua Premis Menjual Minyak"..ha ha ha

whisperingmoment said...

hahahaha diskriminasi UMUR!!!!

SyaffeQ said...

cam lagu bunkface plak.."diskriminasi menjatuhkan aku..."..he he he